|
|
Morvay Tamás vagyok a Velur Dekor Bt. tulajdonosa és vezetője.
Vállalkozásomat 1980-ban kezdtem, akkor még vákuumformázással, amit még ma is csinálunk. Ehhez kapcsolódott a Flokkolás ami már tevékenységünk 90%-át teszi ki. Régi tanítómesteremnek, külföldi tanulmányaimnak, majd sok "tandíjnak" köszönhetően elmondhatom, hogy ma cégünk vezető a Mo.-i flokkolásban, most már 700 négyzetméteren.
Először kisebb tárgyak, majd egyre komolyabb és nagyobb feladatok kerültek megoldásra.
Cégünk, a Mo.-i flokkolókkal ellentétben akik szakosodtak, mindenféle anyagra és a textilipartól az autóiparig mindenben otthon van. Hírdetésünk mottója is az: - A levegő kivételével mindent beflokkolunk.
A sok ajándéktárgy és egyedi megbízások mellett a textilipar és autóipar flokkolások is jelentősek.
Magam is autóversenyzéssel foglakoztam, így amikor külföldön a VB rally autók műszerfalát elkezdték flokkolni azonnal bevezettem 1990 körül én is a rally autók flokkolását. Majd az optikai tunningon belül a színes belső flokkolással megteremtettük az új designt. Kiállításról-kiállításra járva ma már elmondhatjuk, hogy népszerűsítettük és megismertettük a flokkolás szépségeit. Munkáinkra felfigyeltek a külföldi autógyárak és ennek eredményeképpen a BMW és a Suzuki Rally Sport hivatalos beszállítói vagyunk.
Dunakeszin az ipari parkban van műhelyünk, ahol komoly gyári gépekkel, elszívó és védőberendezésekkel, 10 éve itt dolgozó szakemberekkel dolgozunk.
Örömmel tölt el a flokkolás, mert nagyon sok szép dolgot lehet ezzel a technológiával véghez vinni.
Szomorúsággal tölt el viszont, hogy a flokkolás népszerűsítésében végzett munkák utána egy páran "sufni" technológiával tönkre teszik a flokkolás imázsát. Teszik ezt saját gyártmányú veszélyes gépekkel, elszívó berendezés és szakmai tudás nélkül, olcsó anyagokkal.
Biztos vagyok abban, hogy az igényes tunningot szerető autósok különbséget tudnak tenni az gagyi és profi munka között. |
|
|
-Már egy órája figyelem és nem tudok rájönni, hogy a csudába tudja ilyen tökéletesen ráfeszíteni az anyagot a legbonyolultabb felületekre, hogy nincs ráncosodás és mindent tökéletesen befed, pedig életembe nagyon sok autót kárpitoztam. |